Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).......Výborně napsáno! Stalo se to před dvěma roky i mně, Přes náústek jsem nenafoukal, neměl jsem tu výdrž, tak jsem pořádal ať mě odvezou na krev. Byli velmi solidní a nechali mě v pokoji odjet. S tím, že si to řidič všechno zaplatí, vč. rozboru krve jste mě překvapil . To už je vrchol zacházení s národem ! R^R^R^R^R^

3 0
možnosti
DE

D27a83v21i37d 30E48v63a91n

22. 7. 2016 8:25

Je to policejní stát a policejní šikana slušných občanů...zatímco pohlaváři porušují zákony, jak se jim zachce a nic se jim nestane...republika mimo jiné znamená, že občané si jsou rovni před zákonem, ale v té české (republice) to bohužel neplatí.

3 0
možnosti
Foto

Vaše starosti bych chtěl mít.RvRv

1 6
možnosti
DE

D21a97v22i29d 14E80v19a97n

22. 7. 2016 8:20

já bych zase tyhle starosti mít nechtěl, pane Kindl...stačilo by mi žít v normálním civilizovaném státě...

2 0
možnosti
FZ

ve státě kde jeden stbák je místopředsedou parlamentu a druhý stbák ministrem a vládnoucí politická strana a prezident nehodlají respektovat soudní rozhodnutí, to nevidím jako něco důležitého,co by stálo za takhle dlouhý blog.

5 1
možnosti
MT

Tyto a jeste MNOHEM horsi veci (zatoukani, privilegia, zametani pod koberec) se dely DLOUHO pred tim nez "stbák byl ministrem"...

2 0
možnosti
MN

Milý pane, kde to žijete? Jak můžete polemizovat nad faktem, že v tomto státě jsou nadlidé, na něž zákony neplatí? Vy jste za posledních 25 let viděl uplatnění a naplnění zákona a zákonných trestů vůči těmto nadlidem v kauzách mnohem závažnějších?

Vy jste nezaregistroval, že strana, jejíž ministr je nadřízený pana policejního prezidenta, se rozhodla, že nezaplatí dluh, a nebude ani respektovat soudní rozhodnutí v této věci?

13 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2017x
Píšu hlavně o veřejném dění, ekonomice, ekologii, hudbě a sportu. Příležitostně se věnuju také fotoblogu.

Seznam rubrik