Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Voliči se zřejmě STÁLE nedokážou smířit s okolností, že předvolební sliby stran a hnutí jsou "pouze jen různé legrácky a srandičky", které se v případě zvolení nemusí po volbách plnit!!

0 0
možnosti
ZZ

Že ODS vždy lhala - už rozumní voliči dávno ví.

0 0
možnosti
JJ

Váš blog je výborný a vyjadřuje pocity většiny bývalých voličů ODS. Chtěl bych říct, taky pravičáků. Ovšem, je ještě možné být dnes, bez uzardění, pravičák? Po době mafiánského kapitalismu, kdy člověk mohl mít naději, že čas to přecejen nějak utřepe, přišla doba korporátního kapitalismu. Ten, za souběhu dotací a unijní nátlakové politiky, udělal z člověka pouze číslo do kolonky v účetnictví v nějakém nadnárodním podniku, (většinou se zahraničním vlastníkem), nebo fv podniku, který je na těchto koncernech přímo závislý a kolonku v různých statistikách. Myslel jsem, že hrobařem tzv. pravice byl Nečas, ale je vidět, že se vždy najdou daleko lepší a výkonnější "sekáči". Fiala, to je přímo neuvěřitelná ukázka hnusu typického politika a toho, co se vyučuje na politologické vysoké škole. Takže myslím, že už nejsu pravičák. Ale nejsu ani levičák, ani Evropan. Celá ta dosavadní banda ze mne udělala dezoláta, rasistu, xenofoba a někdy se musím opravdu hodně přemáhaz, aby ze mne nebyl i "odbojář" a terorista.

5 0
možnosti
ZZ

Nebudeme daně zvyšovat - můžu všechny ujistit, že naše vláda nepřipravuje žádné zvýšení daní, protože by to nebylo správné - a tom jsem přesvědčen !

Petr Fiala 11/2022 !!!

2 1
možnosti
MP

Fialova levicová politika je na okamžité odvolání z postu předsedy strany, o vládě nemluvě. Zajímalo by mě, co se stalo s pravičáky a konzervativci, kteří tvořili ODS. Nechce se mi věřit, že se všichni jenom stydí jako ten z blogu.

3 0
možnosti
JR

J52a31n 64R81á76ž

14. 5. 2023 15:35

Když jsem viděl záznam z ideové konference ODS, vrátilo mne to to doby sjezdů KSČ. Stejné bezobsažné kecy jaké byly projevy generálního tajemníka tehdy byly slyšet od předsedy dnes

10 0
možnosti
MC

Měl jsem mínění, že Petr Fiala je nová síla ODS a bude dobrým premiérem, ale dnes už vím, že by v té úloze daleko lépe obstál jiný pan Fiala, z jiné strany, pan Radim. Myslím si, že má více selského rozumu než-li tento učitelský profesor.

7 0
možnosti
JD

Ideologická konference ODS se samozřejmě podařila!

Jiný názor se nepřipouští!

Karma!

5 1
možnosti
AL

Tuctový příspěvek. Názory, které si můžu přečíst na 100 jiných webech.

0 8
možnosti
ZZ

Jestliže dalších 100 webů má stejný názor - nebude to čirou náhodou pravda ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2017x
Píšu hlavně o veřejném dění, ekonomice, ekologii, hudbě a sportu. Příležitostně se věnuju také fotoblogu.

Seznam rubrik