Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K podobnym tematum mi nezbyva nez vzdy napsat.

Nez zacnete zase vymyslet nejaky dalsi nesmysl, podivejte se prosim jak to delaji jinde.

Vzdy mi to pripomene sviceni motorovych vozidel v dobe zimniho casu.

0 0
možnosti
Foto

Systém plateb za státní pojištěnce /děti, důchodce a nezaměstnané/ byl vymyšlen jen proto, aby lékaři měli jistotu a mohli v klidu pracovat a nemuseli řešit, kdo si třeba jako dospělý nad 18 let pojištění zaplatil a nebo nezaplatil. Protože, kdyby u jiného systému plateb (třeba z elektronické evidence, která ovšem zatím neexistuje!) zjistili, že dotyčný pacient nepracuje a pojištění zaplacené nemá, mohli by jej jako neošetřeného klidně vyhodit na ulici...!!;-O;-(

0 0
možnosti

Inspiroval jsem se nápady, že Ano - Rozhojňoval své příjmy v peněžence!

Obvykle ji držím levou rukou a pravou vkládám bankovky. Výsledek = Nic moc! Tak jsem to otočil - Pravou držím a levou vkládám! Kulové=- Nic se nerozhojnilo! Jsem bádavý - Zřejmě své příjmy musím zvýšit, nebo naopak omezit. Omezovat se nechci, v rodině by mne něměli rádi! Čili si zvýším příjmy! Uvalím na manželku a děti nějakou Daň! Zase jsem slíbil, že to dělat nebudu - Mohu!! Zátěžové Odvody na Zdravotní pojištění Daní nejsou! Podobně pak Minimální mzda! Odsud se odvíjí základ vzorce! Dám tedy 40.000 Kč, no slíbil jsem, že Bude lépe. Dám Minimální mzdu = 50.000 Kč. On to někdo zaplatí, daně mu nezvýším a tak nějak bude Lépe! Jsem mazaný ! Pravda, lidé selského rozumu mi řekll, že jsem Tupý vůl ! ... :-)

2 0
možnosti

Uz kdyz jsem o tom slysel poprve, rikal jsem, ze to buyde problem v krizi. Vcera v Udalostech komentarich se na tomtez shodli jak komancka, tak Kalousek. Takze to asi bude pravda, ze pani Schillerova? Pravnicka proste neco vymyslela, aniz by chapala ekonomicke dusledky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2017x
Píšu hlavně o veřejném dění, ekonomice, ekologii, hudbě a sportu. Příležitostně se věnuju také fotoblogu.

Seznam rubrik