Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i97c50h42a55l 31S97v54o96b93o72d71a 5968408136421

Příčina nehody je jasná i malému dítěti.Obyčejné nerespektování pravidel,vysoké sebevědomí a nízký pud sebezáchovy. Nic co by ovlivnil jakýkoli výrobce aut a motorů.

+40/−1
doporučit
15.7.2017 14:25
Foto

J62a75n14a 16M79a93j66o88v58á 4915822116823

Prominte, ale proč by tohle měla řešit legislativa a pořád víc nám "lajnovatů životy? Je přece jasné (a všem od malých dětí) jak se máme chovat v autě.

To, co se stalo, je jen těžko uvěřitelná tragédie při které mi tuhla krev v žilách a video jsem odmítla i jen slyšet, když si ho moje (mladé dospělé) děti vyhledaly na internetu. Ale určení té chyby, nebo spíš souboru chyb, je jednoznačné.

Nevím, kde je chyba, ale v tomto případě bych ji v legislativě ani bezpečnosti na silnici fakt nehledala.

+29/0
doporučit
15.7.2017 12:41
Foto

L18u63k20á87š 75K77o59b15e85r65a 3294663668

Analýzu, která by ve svých závěrech cílila tak dalece mimo terč, až se z ní stal ultrablábol, jsem tedy nečekal. Lepší legislativa by jí zachránila život? Napříkad nějaký zbrusu nový zákon, který by zakázal chovat se na silnici jako kretén?

Mimochodem, když dovnitř ve 180 proletí dřevěná lať a udělá díru do krku, tak je úplně jedno. jestli to má airbag čínskej nebo německej, jestli to má downisizovanej motor, jestli benzin hoří líp než nafta, jestli má ta kačena řidičák na zkoušku a jen na fábii v tříhrnku, nebo jede z mekáče v pětilitrovým osmiválci...

+24/−1
doporučit
16.7.2017 23:56

P33e30t89r 15L44a91n21g90e91r 6605945710522

Nemáte pravdu. Obecně se bezpečnost automobilů zvyšuje. Mrkněte na ceníky nových automobilů, co vše již najdete v základní výbavě a co vše si můžete navíc připlatit. Před šesti lety, když jsem kupoval poslední vůz byla situace dost jiná.

...

Navíc téma nerozvážnosti spojovat s bezpečností automobilů je jako dát si řízek s koprovou omáčkou a rýží.

+19/0
doporučit
15.7.2017 18:07

P25e14t83r 52K95e38i24s53l24e85r 6191602192634

Vážený autore, dovolím si s Vámi polemizovat ohledně bezpečnosti aut... Možná je to tím, že už mám řidičák cca 35 let, ale dovolím si tvrdit, že bezpečnější auta na cestách snad nikdy nejezdila... a jsem přesvědčený, že automobilky dělají pro bezpečnost všech účastníků silničního provozu víc, než by, alespoň podle mne, musely dělat... Zároveň je ale prokázáno, že bezpečnost dnešních vozů svádí mnohé, zvláště co se týče zodpovědnosti, nezralé jedince k přílišnému riskování... To, co si dovolují dnes na cestách by si např. ve Škodě 120 nikdy nedovolili. Nikdo totiž snad není schopen vyvinout nějaké bezpečnostní opatření odolné vůči lidské hlouposti a nezodpovědnosti... A právě to se stalo příčinou této tragické nehody...

Zároveň si dovolím tvrdit, že je Váš článek nepřiměřeně tendenční... Proč? Dovolím si citovat ze závěru Vašeho příspěvku: ..."... na druhou stranu nejsem si zcela jist, jestli platná legislativa a trend, který je v tuto chvíli udáván, udělaly dost pro to, aby její mladý život byl ochráněn..."... na daném místě nebyla omezena rychlost? legislativa nenařizuje, jak se má řidič chovat za volantem? Co chcete víc? Aby do každého auta zároveň s řidičem nastoupil nějaký zástupce např. policie, který Vás bude při jízdě kontrolovat? A nebo chcete aby direktivně byla rychlost aut omezena na např. 70 km/hod, aby nedocházelo k podobným situacím? A Vaše snaha převést část viny na výrobce automobilů má znamenat co? To je stejné jako by jste požadoval jakousi spoluzodpovědnost po výrobcích nožů za to, že se říznete při krájení cibule...

+18/0
doporučit
16.7.2017 15:44

D34a81n56i88e47l 86K23r37o42n68e68r 7854474196707

Ty holky na tom byly mentalne tak spatne, ze veskere dalsi spekulace jsou bezpredmetne. Nepomuze nic...

+18/0
doporučit
16.7.2017 14:25

P27a70v59e91l 14J35a44n11o12u22t 6320372513793

Že jsou na vině výrobci aut? Směšné... Nikola B. je prostě adeptka na letošní Darwinovu cenu...

+15/0
doporučit
16.7.2017 23:38

T16o13m95á82š 81H56u65d20e13č16e33k 3643123759513

Uvědomte si prosím, že všemocný stát a regulace vás neochrání (spíš naopak). Za svůj život jste odpovědní pouze a jenom vy.

Volat po zpřísňování čehokoliv, v očekávání vyšší bezpečnosti a je přinejmenším naivní, protože to povede k šetření na něčem dalším, co ještě není regulacemi řízeno. Jinými slovy: pokud je někdo pablb, nepomůže mu ani svěcená.

+15/0
doporučit
16.7.2017 10:38
Foto

Z83d37e51n76ě43k 52M68a47t11u27š59k98a 7478556865356

Nikola B. byla krásná, mladá dívka, leč neskutečně hloupá

+21/−2
doporučit
15.7.2017 16:17

J64i84ř85í 61H61u64m89l 5632369232601

Slušný blábol, svádět nehodu na automobilky, na můj vkus je dnes v autech zabezpečení až moc !

+12/0
doporučit
16.7.2017 10:38
Foto

M60a55r84i80e 70J42a35n59d38o93v84á 8731453625446

Zcela mimo :-/

+16/−2
doporučit
15.7.2017 14:31

O58l81d63ř96i66c72h 57S29m97u98t26n88ý 2890312724615

Větší sbírku nesmyslných blábolů jsem snad v životě neviděl. Co odstavec, to pitomost.

+10/0
doporučit
16.7.2017 21:37
Foto

J22a17r38o18s85l54a42v 78H37a15l30u36z95a 2706984219258

Vyšší bezpečnost automobilů zvyšuje pocit sebevědomí řidičů, že je to auto zachrání kdykoliv a budou dělat pitomosti než se něco stane. A zase budou na vině výrobci automobilů, kteří zase vyvinou nějaké opatření proti něčemu a sebevědomí se zase zvýší a pořád dokola a dokola. Posouvání hranic pro řízení auta, pití alkoholu atd. nic nevyřeší, protože v tom věku už je na všechno pozdě. Začíná to už od miminek, olepí se hrany, nenechají se sáhnout na horkou plotýnku, demontují se prahy, aby nezakoplo, zvířátka se dají do klecí, ... Děťátko vyroste s pocitem, že se mu nemůže nic stát, nikdy si totiž pořádně nenabilo nos a pořád čeká, že ho něco ochrání!!! Místo zakopnutí si zajezdí autem a je jedno, jestli to auto je na benzín, jaký má rozvor nebo v kolika letech získalo řidičák.

+10/0
doporučit
15.7.2017 22:10
Foto

Š98t29ě40p81á72n 25B92i87n97k65o 3816704253456

Já bych brečel. To fakt myslíte vážně? Víte, jak by musel svět vypadat, kdyby zákony měly řešit i tohle? Vždyť by to bylo vězení! Navíc navrhujete věci, které zde problémem nebyly. Holky nebyly pod vlivem alkoholu (minimálně ne řidička) a neřídili žádný výkonný vůz, ale v podstatě starou plečku. Tak já nevím........ Fakt tohle chceme? Já rozhodně ne! A co se té bezpečnosti týče, doporučuji už pár let staré porovnání starého velkého tanku (Volvo 940) proti modernímu malému prckovi (Renault Modus): https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY. Samozřejmě, že v bezpečnosti jsme někde jinde než před pěti, deseti nedejbože více lety....

+9/0
doporučit
16.7.2017 19:37

V69l16a30d32i61m38í33r 36J71a36v31o28r39a 4670362916118

Článeček poněkud pubertální.

+10/−1
doporučit
15.7.2017 13:10

K37a27r77e74l 32K52u31č40e44r23a 7245971553750

Po přečtení prvních 3 odstavců jsem vám chtěl dát karmu. Po dalších 3 antikarmu, kdyby to šlo.

Počínaje 4. odstavcem samé žvásty a lamentace přičemž ve většině nemáte pravdu a jste úplně vedle.

+8/0
doporučit
16.7.2017 20:23

J95i65t88k84a 66T89v49r75d59á 3851748916679

Auta jsou,ve většině případů,bezepčná. Bohužel proti lidské blbosti je odolné málo co.A ty holkly to fakt přehnaly.Obě.Dávno pryč jsou doby, kdy trvalo než se opečováváná Š120 vůbec rozjela. Dneska jen brnknete o plynový pedál a jste na slušné rychlosti. Když se k tomu přidá ego rostoucí o to více, čím je řidič mladší, bez pudu sebezáchovy, je malér na světě. O jakousi regulaci se snaží pojišťovny, což mladí obchází tím, že do 25 mají své auto na někoho z rodičů. Až bude systém nastavený tak, že do těch 25 bude mít řidičák na zkoušku,budou se krotit i hodně horké hlavy.A tím nemyslím,že bude muset jezdit pod dozorem,jak někdo prosazuje.Klidně ať si jezdí,ale do těch 25 nesmí udělat na silnici žádný malér.Pak konečná,papíry sebrat a až horká hlava vychladne,zpátky do autoškoly.

+7/0
doporučit
16.7.2017 17:10

J54o50s95e63f 30K70l73a80t 3439967663931

Nesouhlasím s vámi v jednom-tak bezpečná auta jako teď ,v Evropě ještě nikdy nebyla . A opravdu nejde všechno obložit plastem,vykácet ,zplanýrovat ,aby se opravdu nikdy nikomu nic nestalo

+7/0
doporučit
16.7.2017 14:19

M82i77c11h30a93l 20D21o72l80e54ž32a72l 6773512344211

Vy byste se hodil do Evripského parlamentu.. zregulovat, zakázat, ochránit proti vůli všech... Hodně mi to připomíná volání po zakazování zbraní... Ode mě tenhle názor rozhodně pochvalu nesklidí.. Rv

+6/0
doporučit
17.7.2017 9:22
Foto

D87a50l27i87b57o60r 62B85a92r26t60o77š 5834120247329

Milý autore, vše co jste napsal je celkem nezajímavé. Jediné co jste opomněl napsat a co je základem, je výchova. Tak se do toho pusťte znovu a zamyslete se nad výchovou této dívenky. Jak je možné, že byla takto lehkomyslná, nesoudná, a že jí bylo jedno, že ohrožuje svým chováním nejen sebe...což se jí nakonec asi nechtěně povedlo..ale i jiné, což se jí díkybohu....a jsem nevěřící...nepovedlo.......

Automobilový průmysl udělal tolik pro bezpečnost, že to ani nejste schopen vyjmenovat, natož vysvětlit, Ale když chce někdo přelézt po laně z jednoho paneláku na druhý za bouřky a bez jištění....je celkem jasné jak to dopadne........a to se stalo té dívence...........

Místo za volantem je pracovní místo, a tak o té práci musíte něco vědět, a to se získává jak školou, tak i praxí, a správným nastavením vůči zodpovědnosti, kterou tato dívenka ..soudě podle jejího chování měla téměř nulovou.........

Jestliže někdo chce bez tréninku zdolat Mount Everest bez kyslíkových lahví, asi mu každý řekne co si o něm myslí, a přesně o to se pokusila tato dívenka, jen ne v horolezectví.........forma projevu je rozdílná, ale podstata je stejná, neumět, nevědět, neznat ale přesto udělat............a pak přijdou následky.........

největší vinu bych zde přiřadil rodičům té dívenky........nedokázali jí vštípit zodpovědnost..a to je práce rodičů

+7/−2
doporučit
16.7.2017 12:58

J91a27n 72B16a71r74t39o91ň 2634808931739

Vážený autore,

nehoda je plně v duchu "módy" vše prezentovat na internetu- viz mladá Američanka, která pomočila veřejně americkou vlajku a "diví" se , že ji vyhrožují smrtí.

Telefonování za jízdy je zakázáno, jet 180 na 90 je na odebrání ŘP.

Pokud jde o odpovědnost automobilek za nehody, je to o úplně jiném pohledu na věc - zde hrála roli "mladická nerozvážnost" a můžeme mluvit o štěstí, že si tato nerozvážnost nevyžádala životy zcela nezúčastněných - například chodců či řidičů jiných vozidel.

+4/0
doporučit
17.7.2017 9:40

J95i73t89k52a 28J49a68n54ý56r49o16v35á 6268473440116

Dívali jsme se na místo, kde se to stalo na internetu. V místě, kde se nehoda stala, je ostrůvek. Na začátku ostrůvku je dopravní značka se šipkami. Kudy ostrůvek předjet.

Dlouhá táhlá zatáčka, při té rychlosti asi trochu vynesla. Na videu je vidět, že řidička nejprve trhne volantem na jednu stranu a potom ho otočí na druhou stranu a v té poloze ho drží a potom přijde náraz. Snažila se vyhnout té značce a auto se dostalo do smyku. Nic víc v tom není.

Protože je video zrcadlově převrácené, je trochu problém si srovnat jak bylo.

Jinak ano bylo to malé auto s výkonným motorem a tahle silnice není profilovaná pro tak vysoké rychlosti(i když někteří tvrdí něco jiného). Lidské smysly nejsou moc na takové rychlosti připravené. Dá se to natrénovat, ale nějakou dobu to trvá a je to doména závodníků a speciálních povolání jako jsou např. piloti nadzvukových letadel.

A hlavně silnice není autodrom, závodiště ani zábavní park.

+4/0
doporučit
17.7.2017 8:59

J93i59ř94í 95T51r17o49u84p 9348610153

Svádět vinu za nezodpovědné chování na výrobce aut, vlády a kohokoliv jiného je trapným, ale velice užívaným fenoménem této doby. Někteří z nás stále volají po svobodě, ale nakonec neví jak s ní naložit a tak tím samým děchem volají po stále nových a nových zákonech, které naše kroky povedou....

Každý svého štěstí strojvůdce....

+3/0
doporučit
21.7.2017 10:45

R25a75d87i95m 92K79a67l21a95s 2510696352641

Bezpečnostní pás se při nehodě, řek bych, nevypnul, ale mobil odlétl na zadní provizorní sedadla a rozepnutý pás patřil právě k nim.

Z toho, co o nehodě vím, by byla větší šance na přežití řidičky, pokud by protihluková stěna byla betonová. Kusy dřevěného hrazení se v tomto případě dostaly do vozu a způsobily devastující poranění.

Podle mého by byla taková konstrukce mimořádně nebezpečná i pro někoho, kdo by se řízení sice věnoval, ale čelil by např. defektu nebo kolizní situaci, kterou nezpůsobil. Dřevěné latě takové nešťastníka mohou doslova prošpikovat.

Bezpečnostní prvky vše nezachrání, protože minimálně deformační energii nejsou schopny vždy účinně eliminovat. Elektronika by jistě mohla omezit rychlost upravit dráhu vozu, distribuovat vhodně kroutící moment na kola, ale pořád na místě řidiče sedí člověk.

Pro mladé bych výkon vozu omezil, anebo zavedl řidičák na zkoušku. Problém je, že oněch méně výkonných vozů mnoho není a nejsou ani příliš levné. S jejich bezpečností to také nemusí být nejlepší.

+3/0
doporučit
16.7.2017 18:30

T62o55m77á45š 76K65u79c54h36a93ř 3907691308981

Myslím, že problém je jinde a posun věkové hranice či limity výkonu by moc nepomohly. Problém je v to, že jak to bylo v té reklamě, "dneska už se dá, dá dá". Když si člověk sedne do auta, stává se někým jiným, je to jako by si oblékl něco, co mu dává velkou sílu, rychlost, moc. Usednutím za volant dostává oblek, který ho činí rovným se všemi kolem. Toto už je tu samozřejmě dlouho, co je ale nové, že ve velkém začaly za volant usedat mladé ženy z generace, které již není přisuzována jednoznačná role "ušlápnuté" manželky a rodičky. Ale jejich mozek je po generace uzpůsoben této roli, ne jiné. Pak se stane, že dívky či ženy, osoby tak říkajíc "ze samého konce potravního řetezce" :-) co se postavení ve společnosti týče, se najednou dostanou pocitově na roveň ostatních a mozeček některých z nich tuto zodpovědnost bohužel není schopen ustát.

Nezabráníme tomu. v nejbližších letech se to bude jen zhoršovat. :-/

+4/−3
doporučit
16.7.2017 16:08



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.