Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J75a72r72d46a 62S87o45k26o93l

29. 10. 2016 8:40

Většina živí menšinou která zneužívá jejího cítění a to se netýká jen cikánů!!

4 0
možnosti
JZ

J47a98n 53Z39í38m72a

29. 10. 2016 6:11

Shrneme to . Policie je vzdycky vinna' at zasahne moc, nebo malo. Ale jak to zvadali romove nepisete.

A jak jste zvladl byt objektivni vy je videt.

A to neni dobra vizitka. !!

2 0
možnosti
DE

D60a72v56i47d 44E39v97a42n

29. 10. 2016 23:21

Fotoreportáž je v principu vždycky objektivní, to máte pravdu.R^

0 0
možnosti
Foto

Proč by měla policie zvládat demonstraci? Zvládnou ji přece musí ten, kdo ji svolává. Policie demonstraci může jenom monitorovat a v případě ohrožení občanů zasáhnout. Takže pokud nebyl nikdo zabit nebo zraněn a policie pochytá všechny ty, kteří se prohřešili vůči zákonu, třeba provoláváním rasistických hesel, svůj úkol splnila.

3 1
možnosti
DE

D14a35v66i19d 66E89v37a97n

29. 10. 2016 23:18

Co prosím?;-D Spadl jste z višně? Slyšel jste někdy o fotbalových stadionech, že když utkání policie vyhodnotí jako rizikové, tak tam jde? Proč by měla policie zvládat fotbalová utkání, když jste tak chytrej?

Demonstraci policie vyhodnotila jako potenciálně rizikovou, ale evidentně ji nezvládla, dokonce bránila v zapálení svíček, což bylo nahlášeno v souladu se zákonem, jo a měla by to zvládat proto, že je kvůli tomu placená...

Pokud jde o Vámi zmiňovaná rasistická hesla, tak policie určitě "všechny ty, kteří se prohřešili vůči zákonu provoláváním rasistických hesel" nepochytala, a že jich z obou táborů zaznívalo hodně...jinými slovy tím pádem podle Vás selhala.

To je tak, když se pletete do věcí, kterým nerozumíte...

0 0
možnosti
MM

Autore, nedivím se, že je Váš blog poután na titulce, ale divím se, že manipulujete s fakty. Měl jsem možnost shlédnout včera i dnes asi deset videí z té "pietní" akce. Měl jsem možnost nezaujatě posoudit chování těch, co akci svolali a těch ostatních. Měl jsem možnost shlédnout i postup policie a posoudit jej. Z videí jsem zaznamenal, že z piety se stalo vyhrožování, urážky, že na ní padaly hrozby zabitím i žhářstvím. Měl jsem možnost vidět, že policie nastoupila včas ve chvíli, kdy hrozil fyzický konflikt. Viděl jsem i jak aktivisté, kteří se snažili Romy uklidňovat nakonec v pudu sebezáchovy probíhali pod a za ochranu policejního kordonu. Viděl jsem, že na akci byl přítomen i Patrik Banga a tak jsem zvědav, zda o ní napíše pravdivý blog. Viděl a slyšel jsem, jak většinová společnost skandovala "do práce" a viděl a slyšel reakce té menšinové.

Takže na rozdíl od Vás jsem dospěl k názoru, že tu "pietní" akci nezvládli ti, co ji svolali, protože se pieta zvrhla v nenávistné výhrůžky. Policie věc zvládla na jedničku. Nedošlo ke střetu, nedošlo k násilí. Viděl jsem sestřihané video z akce, které zveřejnila romea.cz a shlédl i nesestřihanou podobu videa, jež obsahovala rasistické urážky, hrozby zabitím a vypálením pizzerie.

Pro administrátora: diskutuji k obsahu blogu a necituji vulgární a rasistické útoky, které na pietě zazněly, ani nepíši, kdo se jich dopustil. Nezaujatý popis celé události je na mém facebooku, jehož adresu neuvádím v souladu s kodexem dnes už ne blogera, ale zatím ještě jen diskutéra.

Autora prosím, aby v souladu s kodexem svá tvrzení doložil a odzdrojoval, protože tak neučinil (nebo snad ano, Patriku Bango?).

6 1
možnosti
DE

D37a58v71i55d 88E93v24a53n

28. 10. 2016 21:23

Já jsem tam narozdíl od Vás byl, takže sledujte můj další blog, Bude tam všechno podrobně doloženo.

Jinak jak jste dospěl ke svému závěru, když jste na akci ani nebyl?

0 0
možnosti
DK

Další demonstrace, po které si cikáni mají důvod myslet, že vyhráli.

4 0
možnosti
MM

Nevyhrál nikdo, tato akce a její tendenční hodnocení pouze více rozdělili tuto společnost a vygradovali vzájemnou nenávist. O to zřejmě někomu jde. nasmísto dialogu a činů výhrůžky a nenávist. Z toho je mi smutno.

2 0
možnosti
MK

V Žatci jsem byl na vojně,ale takhle černo tam snad nebylo......děs.

6 0
možnosti
DK

Je to děs. Zčernala celá republika.

2 0
možnosti
PB

..... a když teda umře fetka (pominu-li že to byl cikán), kerou musijou v jeho agresivitě vůči ženám v picerce krotiti vostatní hosté, tak je to důvod k demonstraci ?!? Kvůli čemu?, proti komu?, za jakým účelem?,- a čeho sa má vlastně dosáhnout a čeho sa demonstranti dožadujou ?!?,- ...... pitvy na půdě OSN, nebo čehóóóó ?!

28 0
možnosti
Foto

Akci nekomentuju,ale díky za fotky města, kde jsem žila skoro 30 let:-)

1 0
možnosti
JR

J22a62n 41R94á12ž

27. 10. 2016 18:51

Ty věnce tam byly proč? To je nějaké památeční místo obětí komunistické, popřípadě fašistické hrůzovlady nebo tam byla nějaká hrozná autonehoda z mrtvými?

Kdo není z Žatce, to fakt neví!

11 0
možnosti
DE

D34a42v47i47d 57E51v55a33n

27. 10. 2016 19:06

Ale že je zítra státní svátek snad víte...

0 0
možnosti
Foto

Do počtu demonstrantů zahrnul autor i policisty, kteří tam byli ve většině.

7 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2017x
Píšu hlavně o veřejném dění, ekonomice, ekologii, hudbě a sportu. Příležitostně se věnuju také fotoblogu.

Seznam rubrik