Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L30u34b54o74š 95K20r11i11m80l

18. 10. 2016 19:47

Teda vy jste demagog, pardon ekolog. 8-o Nejdříve si zjistěte něco o údržbě drážního tělesa, jak reaguje dřevo s mízou na vzduch a další okolnosti. Vaše kopání je prostě ubohé.

0 0
možnosti

D41a28v34i39d 57E36v89a25n

19. 10. 2016 9:04

Co blábolíte? Jaký dřevo s mízou? 8-o

0 0
možnosti
Foto

A kdo mluví a soudu? Ta firma přece dostala právo, za modernizaci nádraží, pronajímat po určitých mnoho let prostory na nádraží.

Pokud ji stát z toho chce vyčlenit, no pak ji samozřejmě musí ztráty kompenzovat. Ostatně nechápu, že by to mělo jít takto snadno?

Ale: Ten, kdo bude nádraží provozovat, SŽDC, přece bude dál ty prostory pronajímat a tudíž žádná ztráta nemusí vzniknout.

0 0
možnosti

D21a30v79i57d 17E35v50a46n

19. 10. 2016 9:12

Žádný prostředník nebude, provozovat nádrží bude SŽDC, tudíž všechny nájemní smlouvy na hlaváku se přepíší přímo na ní...Italové měli příslib na třicet let, což by se mohlo stát předmětem toho soudního sporu...pokud se nedomluví jinak...

0 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2017x
Píšu hlavně o veřejném dění, ekonomice, ekologii, hudbě a sportu. Příležitostně se věnuju také fotoblogu.

Seznam rubrik