Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za plusy. Ani jsem nebyl přistižen, že jsem to zaměnil - teď na podzim letí samozřejmě na jih ( ach ta rána :-( ). Zde jsem si prakticky jistý podle téměř dočerna zabarvených per na křídlech. Jinak by to kromě tažných hus polní a běločelé mohl být i u nás řidčeji pěstovaný druh - husa domácí štajnbašská. Ale chtěl jsem upozornit na to, že divoké husy si možná u nás zvyknou žít celoročně, jako to učinily v průběhu asi 100 let labutě - též původně druh dalekého severu. Ještě jednou R^, pane autore.

1 0
možnosti

husa velká - druh divoké husy. U nás hnízdí na jižní Moravě a Třeboňsku cca 600 párů. Ale na podzim přes nás na sever táhnou tisíce. Některé handicapované se zde mohou zastavit a trávit celý rok. Takhle jsem pozoroval na jednom rybníce u Prahy příbuznou husu polní.

3 0
možnosti

J81a86r58a 62R57a21n23k

13. 10. 2016 4:34

Tahle husa je Mallard a urcite feministka:-)

1 0
možnosti

J75a97r48a 52R96a97n36k

13. 10. 2016 4:35

Vlastne pri druhem pohledu.....je to husa kanadska:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 231
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2017x
Píšu hlavně o veřejném dění, ekonomice, ekologii, hudbě a sportu. Příležitostně se věnuju také fotoblogu.

Seznam rubrik